چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند
نوشته شده توسط : زپو

 چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند


کتاب چه کسی میگوید فیل ها نمیتوانند برقصند نوشته ی لوئیس گرستنر است که از زبان خودش داستان تحول شرکت ای بی ام می باشد که تا مرز سقوط پیش آمدند را بیان می کند.

چه کسی می گوید فیلها نمی رقصند- لوئیس گرستنر

یکی از مهم ترین مطالب در بحث صنعت و تجارت بحث همکاری در سازمان هاست که توسط مدیر باید کنترل شود.
مطلب دیگر اموزش و پژوهش در حوزه ی مدیریت است که به بررسی روش عملکرد مدیران پرداخته میشود.
او میگوید هیچکس نمیتواند از پشت میز ،سازمانی موفق را اداره کند به همین دلیل به سفر پرداخته و با هزاران نفر از مشتریان و مدیران صحبت کرده است ،زمانی که مدیرعامل ای بی ام شدم سوابق فنی چدانی نداشتم و به هیئت داور گفتم اطلاعات خیلی بیشتری نیاز دارم . اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند نشان میداد که میزان فروش و منافع شرکت ای بی ام به نقصان بود دوستم معتقد بود که با یک رهبری صحیح و اصولی امکان نجات شرکت وجود دارد
در جلسه ،فلسفه مدیریتی خودم را بیان کردم که مدیریت من بر اساس اصول است ،نه عرف و تمام کارها و فعالیت هایمان به ما دیکته میشود و به کیفیت طرح جدید فعالیت گروهی و مسئولیت پذیری اعتقاد دارم و….
و همچنین چند اولویت دارم : ۱- از هدر رفتن پول جلوگیری کنید ۲- یک استراتژی برای جلب مشتری ارائه کرده و اجرا کنیم ۳- یک استراتژی کسب و کاری میان مدت تهیه کنیم و…
و از همه ی کارمندانم خواستم که گزارش کار را طبق وظایفشان در پایان به من ارائه کنند.
و دیگر کار خود را به صورت رسمی در ای بی ام اغاز کردم و پا به معرکه گذاشتم……


خرید و دانلود  چه کسی می گوید فیلها نمی توانند برقصند






:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: